3CX abonnement

Overal bereikbaar met een 3CX abonnement

Kies je voor een 3CX abonnement van NuCall voor bij jou op kantoor of in je instelling, dan sluit NuCall alle communicatiemiddelen aan op één platform. Alle communicatiemiddelen (waaronder je mobiel, je CRM-pakket en webmeeting) zijn aan te sluiten op één platform. Ook zijn je collega’s bereikbaar ongeacht waar zij zich bevinden qua locatie. Dat komt omdat er geen grens zit op het aantal gebruikers binnen ons abonnement.

Vrijblijvende offerte aanvragen

3CX abonnement voordelen

Met een 3CX abonnement van NuCall heb je niet alleen minder kosten voor telefonie, ook vergroot je je bereikbaarheid. Dat betekent dat je twee vliegen in één klap slaat. Bij NuCall betaal je niet per persoon, je collega’s bellen immers ook niet allemaal tegelijk. Bij NuCall is het abonnement opgebouwd uit het aantal gelijktijdige gesprekken dat plaatsvindt.

3CX abonnement afsluiten

Wil je eens uitproberen wat 3CX voor jouw bedrijf of instelling kan betekenen? Vraag dan de gratis demo aan. Kom je er niet uit? Via de agenda boek je een (gratis) half uur ondersteuning in via Webmeeting. Paul loopt er dan samen met jou doorheen. Hij adviseert je graag over de verschillende oplossingen voor jouw bedrijf of instelling

Eigen cloud inrichting architectuur

Wij hebben een eigen cloud die we verdeeld hebben over meerdere datacenters in Nederland. Via de NuCall cloud hosten wij jouw 3CX software. Dat doen we op basis van Linux. We monitoren je 3cx telefonie zodat je zeker weet dat alles naar behoren werkt en alles up-to-date is. Ook een veilige omgeving is daarbij gegarandeerd. Is er onverhoopt toch een storing dan staan wij 24/7 voor je klaar. Je kunt eveneens beschikken over een eigen cloud inrichting architectuur. Indien je hiervoor kiest, zorgt NuCall ervoor deze turn-key op te leveren. Met andere woorden: als wij jou aansluiten, is je cloud inrichting architectuur van A tot Z geregeld. Jij houdt dus controle op alles, van begin tot einde. Niet voor niets is maatwerk bij NuCall de standaard.  

Voordelen NuCall

We gaan graag met jou om de tafel om je bereikbaarheid te bespreken. Daarbij bespreken we hoe je inkomende telefoongesprekken wilt afhandelen, waar de inkomende gesprekken binnenkomen en hoe deze gesprekken doorverbonden worden. Ook heb je de keuze uit veel opties zoals keuzemenu’s, gespreksopname en bellen via een app of softphone. Of wat te denken van integratie met je CRM pakket, een webmeeting organiseren of de status van al je collega’s kunnen bekijken? Vraag NuCall naar alle mogelijke opties: er zijn nog veel meer mogelijkheden!

STEL JE VRAAG

Paul van de Pol - Salesmanager

Paul van de Pol – Sales Manager

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.