3CX cloud: uw zakelijke telefooncentrale
3CX cloud is een zakelijke telefooncentrale. Vanuit de NuCall cloud hosten wij de 3CX software voor jouw zakelijke telefonie op basis van Linux. Een groot voordeel van 3CX is de keuze uit mogelijke functies. Je hebt veel meer opties, zoals een IVR / digitale receptioniste, ingebouwde functies voor wachtrijen, videoconferenties en web meetings, de status van collega’s kunnen inzien en het opnemen van gesprekken. Bovendien is de interface van 3CX zeer eenvoudig.
Vrijblijvende offerte aanvragen
3CX cloud: altijd up-to-date
De 3CX cloud van NuCall is verdeeld over meerdere datacenters in Nederland. Wij zorgen ervoor dat je software altijd up-to-date is en dat alles functioneert. Bovendien kun je 24 uur per dag, 7 dagen in de week bij ons terecht bij een onverhoopte storing. Bij NuCall kun je ook terecht voor je eigen cloud inrichting architectuur. Als je hiervoor kiest zorgen wij voor de gehele installatie. Je cloud inrichting architectuur verzorgt NuCall op maat bij jou op kantoor of in je instelling.
Bereikbaarheid via NuCall
Het begint allemaal met bereikbaarheid. Je wilt goed bereikbaar zijn voor je potentiële klanten of cliënten, zonder haperingen, zonder functiebeperkingen voor je medewerkers en zonder er de hoofdprijs voor neer te hoeven leggen. Ook wil je dat je zakelijke telefonie geheel is afgestemd op jouw behoeften en eisen. Dat begrijpen we bij NuCall. Je krijgt dan ook altijd een 3CX abonnement op maat bij ons.
3CX Cloud, prijzen en direct een 3CX demo uitproberen
Benieuwd naar de 3CX Cloud en de bijbehorende 3CX prijzen? Onze accountmanagers vertellen je er graag meer over of probeer direct onze gratis demo uit. Een groot voordeel van NuCall is dat je niet betaalt per werkplek of per medewerker, je betaalt voor het aantal gesprekken dat gelijktijdig plaatsvindt. Het maakt niet uit hoe klein of hoe groot je organisatie is. Er zit geen limiet op het aantal gebruikers dat van onze telefonie gebruik kan maken. Ook zorgen we per medewerker voor een persoonlijk profiel. Het voordeel daarvan is dat je medewerker ongeacht waar hij of zij zich bevindt kan inloggen en bereikbaar kan zijn. Dat vergroot bovendien de flexibiliteit van je medewerkers. “Altijd en overal bereikbaar zoals jij dit wilt – thuis onderweg en op kantoor”: dat is niet voor niets ons motto!
3CX Cloud: Telefonie abonnement op basis van gelijktijdigheid
Of je nu met 3CX cloud een middelgroot bedrijf bent in de commercie met 250 medewerkers of een klein bedrijf in het onderwijs met 20 medewerkers, bij NuCall betaal je voor het aantal gesprekken dat gelijktijdig plaatsvindt. Geen vaste tarieven per werkplek of per medewerker dus. Dat betekent zowel dat je niet hoeft te betalen voor medewerkers die toch al weinig bellen én een besparing op telefoonkosten. Bovendien zit er geen limiet aan het aantal gebruikers. We maken per medewerker een eigen profiel aan, zodat ze overal kunnen inloggen. Iedere medewerker is hierdoor bereikbaar, ongeacht waar ze zich bevinden. Bijkomend voordeel hiervan is dat zij flexibel kunnen werken.
Kiezen voor NuCall
Je ziet het, NuCall neemt de bereikbaarheid van je organisatie serieus! Daarom is maatwerk bij NuCall de standaard. Wij kunnen snel schakelen en zijn al sinds 2006 aanbieder van hosted 3CX. Ondertussen zijn er honderden bedrijven die hun zakelijke telefonie aan ons hebben uitbesteed. Ook met jou bespreken we graag jouw best passende bereikbaarheidsoplossing. Welke functionaliteiten heb je nodig en welk prijskaartje mag daaraan hangen? Een ding is zeker: je bent verzekerd van onze kwaliteit en expertise. Benieuwd wat wij voor jouw bedrijf met 3CX Cloud kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op.