3CX TELEFONIE SOFTWARE
Bedrijfstelecommunicatie gecombineerd met de 3CX Telefonie software zorgt voor innovatieve toepassingen. Op één platform integreer je alle communicatiemiddelen (waaronder je mobiel, je CRM-pakket en webmeeting). Dat zorgt direct voor meer effectiviteit en snelheid!
3CX TELEFONIE INSCHAKELEN VOOR JOUW BEDRIJF OF INSTELLING
3CX telefonie voor jouw bedrijf of instelling inschakelen? Vraag de gratis demo aan. Hulp nodig bij de demo? Via de agenda boek je een (gratis) half uur ondersteuning in. Via WebMeeting loopt Paul er samen met jou doorheen. Hij adviseert je graag over de verschillende oplossingen voor jouw bedrijf of instelling.
Voor bedrijven in de regio Amersfoort biedt NuCall ook flexibele VoIP-oplossingen, waarmee je jouw bereikbaarheid lokaal én nationaal kunt optimaliseren
BETALEN VOOR GELIJKTIJDIG GEBRUIK OF BETALEN PER GEBRUIKER?
De meeste cloud oplossingen werken op basis van een abonnementstarief per gebruiker. Feitelijk gebruiken in de regel slechts enkele gebruikers het abonnement tegelijkertijd. Dat betekent dat je betaalt voor veel overcapaciteit. Bij onze oplossing maakt het niet uit hoeveel medewerkers er zijn of in welke branche je werkzaam bent. Dat komt omdat ons abonnement opgebouwd is uit het aantal gelijktijdige gesprekken dat plaatsvindt en niet op basis van een vast tarief per gebruiker. Het aantal gebruikers is ongelimiteerd en onze 3CX oplossing zorgt er dus voor dat elke medewerker, ongeacht waar deze werkzaam is, bij jou op kantoor bereikbaar is.
Tevens wordt flexibel werken een stuk eenvoudiger omdat alle gebruikers een individuele account met volledige mogelijkheden krijgen. Dat kan ingericht worden met rechtstreeks nummer. Je medewerkers zijn op die manier volwaardig onderdeel van het bedrijf. Een gebruiker kan individueel (flexibel) werken via een toestel, webclient (vanaf iedere plek), smartphone app of zelfs met de Microsoft teams app deelnemen in groepen, wachtrijen, enzovoorts.
Ontdek hoe 3CX Teams de perfecte integratie biedt voor jouw organisatie.
Met 3CX telefonie kun je bijvoorbeeld met een 8-lijns abonnement wel 20 tot 30 gebruikers aanmelden. Bij een 32-lijns abonnement 80 tot 120 gebruikers, zonder dat je voor alle deelnemers een individueel abonnement nodig hebt! Het toevoegen van een gebruiker kan dus ook zonder abonnementswijziging. Op deze manier betaal je onder de streep, afhankelijk van het aantal gebruikers en kanalen, indicatief vaak maar een euro of 3 á 4 gemiddeld per werkplek.
VOORDELEN VAN 3CX TELEFONIE
Je profiteert, naast het voordeel van gelijktijdigheid, van veel voordelen als je kiest voor 3CX telefonie. Gratis bellen via 3CX Softphone is ook een mogelijkheid. Je kunt je telefonie oplossing eenvoudig uitbreiden met diverse functies. De mogelijkheden daarin zijn groot. Denk aan keuzemenu’s, gespreksopname, bellen via een app of softphone, integratie met je CRM pakket, webmeeting organiseren en de status van al je collega’s kunnen bekijken. Er zijn nog veel meer voordelen. Benieuwd welke dit zijn? Neem dan gerust contact met ons op. Wij vertellen je graag meer over 3CX telefonie.
MAATWERK IS STANDAARD
NuCall biedt een flexibel cloud telefonie abonnement, gebaseerd op het maximaal gelijktijdig gebruik en niet op basis van een tarief per gebruiker. Er is echter geen grens in het aantal gebruikers en zelfs niet in het aantal locaties waar de gebruikers normaal gesproken op kantoor zitten.
Het instapabonnement (vanaf €19,- per maand) start met 4 gesprekslijnen en is vrijwel onbeperkt uit te breiden naar behoefte. Er is daarnaast geen limiet op het aantal gebruikers dat je wilt aanmelden.
Vraag vrijblijvend een offerte op
WAAROM NUCALL INSCHAKELEN VOOR 3CX TELEFONIE?
NuCall was in 2006 een van de eerste aanbieders van 3CX telefonie in Nederland en we hebben honderden bedrijven in de loop der jaren voorzien van hun zakelijke telefonie. NuCall onderscheidt zich van andere aanbieders door de expertise en korte communicatielijnen.
Wij gaan graag met jou om tafel om te bekijken welke uitstraling en boodschap jij met je bedrijf wilt realiseren. Bereikbaarheid is hierbij het sleutelwoord. Hoe wil je je potentiële klanten te woord staan? Wat wordt het eerste contactpunt? Hoe wordt je klant vervolgens doorverbonden?
Bij NuCall zorgen we ervoor dat alle communicatiemiddelen op één platform wordt geïntegreerd. Een API-toolkit leveren we erbij om eigen koppelingen te maken. Ook kun je gebruik maken van een eigen cloud inrichting architectuur. Deze wordt turn-key opgeleverd. Op die manier houd je de controle van begin tot einde. Ontdek de uitgebreide 3CX telefooncentrale mogelijkheden en hoe je deze kunt inzetten om je bedrijfscommunicatie te optimaliseren.
DE NUCALL CLOUD
NuCall beschikt over een eigen cloud, over meerdere datacenters in Nederland, waarin wij de 3CX software voor u hosten op basis van een Linux. Ons 3CX abonnement bevat deze hostingdienst en wij bewaken deze 24×7 voor jou en houden zowel de Linux- als 3CX telefonie software voor je bij.
Bij NuCall kun je vertrouwen op onze gehoste 3CX-oplossing voor een flexibele en schaalbare zakelijke telefonieomgeving, ondersteund door onze eigen cloudinfrastructuur.
JUISTE KEUZE MAKEN?
Nu begrijpen wij natuurlijk als geen ander dat het je wellicht nog steeds duizelt. Welke bereikbaarheidsoplossing past jou, zowel in functionaliteit als prijs? Bereikbaarheid en stabiliteit in de verbinding spelen een belangrijke rol. Bel met NuCall, wij helpen je als specialist in bereikbaarheid graag bij het maken van de juiste keuze!