3CX telefooncentrale

3CX telefooncentrale: dé duurzame communicatieoplossing 

Het kiezen van de juiste telefonieoplossing voor je bedrijf is geen sinecure. Je wil een systeem dat past bij je bedrijf, voor nu en in de toekomst. En of je nu een grote organisatie runt of een klein bedrijf hebt, je telefooncentrale moet flexibel mee kunnen groeien, zonder hoge kosten. 

Vrijblijvende offerte aanvragen

3CX telefonie is het nieuwe moderne werken

De 3CX telefooncentrale is een softwarematige telefooncentrale, die lokaal draait op Windows of Linux, maar die je desgewenst in de modernere versie ook als hosted 3CX kunt afnemen bij NuCall vanuit onze cloud, inclusief back-up, opslag en herstel mogelijkheden.

Heb jij nog steeds een vaste telefoon op je bureau staan? Dat past wat ons betreft niet meer in het plaatje van het moderne werken, zoals bijvoorbeeld met de 3CX telefooncentrale. Steeds meer medewerkers werken vanuit huis of op locatie en zijn niet meer gebonden aan een vaste werkplek.

Efficiëntie: Eenvoudig in gebruik

De interface van de 3CX telefooncentrale is gebruiksvriendelijk. Doorverbinden naar collega’s doe je met één klik en je hebt binnen de 3CX telefooncentrale de mogelijkheid om klanten aangekondigd of zonder aankondiging door te verbinden. Je kunt je gevoerde gesprekken opnemen en terugluisteren en voicemails inspreken.

De interface van de 3CX telefooncentrale APP is zo gebouwd dat het erg lijkt op je traditionele toetsenblok op je telefoon, waardoor je snel doorhebt hoe het werkt. Zonder daarvoor dus uitgebreid handleidingen door te moeten lezen.

Flexibel: Overal bellen en gebeld worden

De 3CX telefooncentrale biedt je medewerkers de mogelijkheid om te communiceren via een (Mac of Windows) laptop of smartphone. Daardoor zijn ze niet meer gebonden aan een vaste werkplek, maar kunnen ze overal bellen en gebeld worden.

Voordelen van onze 3CX telefooncentrale

Door gebruik te maken van 3CX telefonie wordt communiceren met klanten en medewerkers niet langer plaatsgebonden. Maar daarnaast biedt de 3CX telefooncentrale nog meer interessante voordelen. Wij vertellen je wat de voordelen van 3CX zijn.

  • Voordelig abonnement. Prijs per gesprekskanaal en niet per gebruiker.
    Flexibel, onbeperkt aantal gebruikers. Zoveel gebruikers aanmelden als gewenst.
  • Lage investering. Bellen kan vanuit een webtelefoon, APP of vanuit Teams. Uiteraard is een bureau telefoon ook te gebruiken.
  • Kostenbesparend. onderling en onderweg bellen naar collega’s of naar kantoor is kosteloos.
  • 3CX Nummers. Je kunt je bestaande, regionale of bedrijfsnummers, koppelen.
    VAST en MOBIEL in 1. Via APP of VAMO mobiel abonnement een vaste- en mobiele werkplek in 1.
  • Geen zorg over updates. NuCall houdt uw 3CX telefooncentrale bij en doet het versiebeheer.
  • Eenvoudig in gebruik. De 3CX telefooncentrale software is zeer gebruiksvriendelijk.
    Videoconferencing. Standaard mogelijk via de 3CX telefooncentrale web client.
    Koppel uw 3CX telefooncentrale met Microsoft 365 en Teams. Gebruikt je bedrijf Microsoft 365? Koppel 3CX eenvoudig met Microsoft 365 en haal het beste uit beide!
  • Geïntegreerd callcenter Mis nooit meer een gesprek met onze 3CX telefooncentrale.
    Weet wie er belt. Wij koppelen je 3CX telefooncentrale met je CRM / relatiebeheer software.


Van PBX naar 3CX telefooncentrale

De 3CX telefooncentrale vervangt de traditionele PBX-hardware. Dit telefoonsysteem is gebaseerd op software. Wij hosten je software vanuit de NuCall cloud op basis van Linux. Dit doen wij vanuit meerdere datacenters in Nederland. NuCall staat er dan ook garant voor dat je software altijd up-to-date is. Flexwerken was nog nooit zo eenvoudig. Al je communicatiemiddelen worden op één platform geïntegreerd. Denk aan je mobiel, je CRM-pakket en webmeeting. Dat zorgt direct voor meer effectiviteit en snelheid!

Demo aanvragen

Waarom Nucall inschakelen voor jouw 3CX telefooncentrale?

Nu begrijpen wij natuurlijk als geen ander dat het je wellicht nog steeds duizelt. Welke bereikbaarheid oplossing past jou, zowel in functionaliteit als prijs? Bereikbaarheid en stabiliteit in de verbinding spelen een belangrijke rol. Bel met NuCall, wij helpen je als specialist in bereikbaarheid graag bij het maken van de juiste keuze!

Wil je meer weten over de 3CX telefooncentrale, neem dan contact op via sales@nucall.nl of bel 088 – 050 1111 en vraag naar Paul van de Pol, Annemarie de Vaal of Hans van Dijk en wij helpen je verder.

Stuur ons een mail!