Home » 3CX
Bedrijfstelecommunicatie gecombineerd met de telefoonsoftware van 3CX zorgt voor innovatieve toepassingen. Op één platform integreer je alle communicatiemiddelen (waaronder je mobiel, je CRM-pakket en webmeeting). Dat zorgt direct voor meer effectiviteit en snelheid!
Bedrijfstelecommunicatie gecombineerd met de telefoonsoftware van 3CX zorgt voor innovatieve toepassingen. Op één platform integreer je alle communicatiemiddelen (waaronder je mobiel, je CRM-pakket en webmeeting). Dat zorgt direct voor meer effectiviteit en snelheid!
De meeste cloud oplossingen werken op basis van een abonnementstarief per gebruiker. Feitelijk gebruiken in de regel slechts enkele gebruikers het abonnement tegelijkertijd. Dat betekent dat je betaalt voor veel overcapaciteit. Bij onze oplossing maakt het niet uit hoeveel medewerkers er zijn of in welke branche je werkzaam bent. Dat komt omdat ons abonnement opgebouwd is uit het aantal gelijktijdige gesprekken dat plaatsvindt en niet op basis van een vast tarief per gebruiker. Het aantal gebruikers is ongelimiteerd en onze 3CX oplossing zorgt er dus voor dat elke medewerker, ongeacht waar deze werkzaam is, bij jou op kantoor bereikbaar is.
Tevens wordt flexibel werken een stuk eenvoudiger omdat alle gebruikers een individuele account met volledige mogelijkheden krijgen. Dat kan ingericht worden met rechtstreeks nummer. Je medewerkers zijn op die manier volwaardig onderdeel van het bedrijf. Een gebruiker kan individueel (flexibel) werken via een toestel, webclient (vanaf iedere plek), smartphone app of zelfs met de Microsoft teams app deelnemen in groepen, wachtrijen, enzovoorts.
Via deze werkwijze kun je bijvoorbeeld met een 8-lijns abonnement wel 20 tot 30 gebruikers aanmelden. Bij een 32-lijns abonnement 80 tot 120 gebruikers, zonder dat je voor alle deelnemers een individueel abonnement nodig hebt! Het toevoegen van een gebruiker kan dus ook zonder abonnementswijziging. Op deze manier betaal je onder de streep, afhankelijk van het aantal gebruikers en kanalen, indicatief vaak maar een euro of 3 á 4 gemiddeld per werkplek.
3CX voor jouw bedrijf of instelling inschakelen? Vraag de gratis demo aan. Hulp nodig bij de demo? Via de agenda boek je een (gratis) half uur ondersteuning in. Via WebMeeting loopt Paul er samen met jou doorheen. Hij adviseert je graag over de verschillende oplossingen voor jouw bedrijf of instelling.
Je profiteert, naast het voordeel van gelijktijdigheid, van veel voordelen als je kiest voor 3CX. Gratis bellen via 3CX Softphone is ook een mogelijkheid. Je kunt je telefonie oplossing eenvoudig uitbreiden met diverse functies. De mogelijkheden daarin zijn groot. Denk aan keuzemenu’s, gespreksopname, bellen via een app of softphone, integratie met je CRM pakket, webmeeting organiseren en de status van al je collega’s kunnen bekijken. Er zijn nog veel meer voordelen. Benieuwd welke dit zijn? Neem dan gerust contact met ons op. Wij vertellen je graag meer over 3CX.
Zakelijk bellen via internet. VoIP klinkt goed natuurlijk. Echter, welke VoIP-oplossing past bij jouw (toekomstige) situatie?
Een abonnement voor je smartphone wat zich aanpast op het belgedrag van jou en je team. In NL of in de EU. Kan dat?
Internet en veiligheid zijn twee verschillende dingen. Net zoals snelheid en continuïteit. Wat heb jij nodig in jouw situatie?
Zakelijk bellen via internet. VoIP klinkt goed natuurlijk. Echter, welke VoIP-oplossing past bij jouw (toekomstige) situatie?
Een abonnement voor je smartphone wat zich aanpast op het belgedrag van jou en je team. In NL of in de EU. Kan dat?
Internet en veiligheid zijn twee verschillende dingen. Net zoals snelheid en continuïteit. Wat heb jij nodig in jouw situatie?
NuCall onderscheidt zich van andere aanbieders door de expertise en korte communicatielijnen. NuCall was in 2006 een van de eerste aanbieders van 3CX in Nederland en we hebben honderden bedrijven in de loop der jaren voorzien van hun zakelijke telefonie.
Wij gaan graag met jou om tafel om te bekijken welke uitstraling en boodschap jij met je bedrijf wilt realiseren. Bereikbaarheid is hierbij het sleutelwoord. Hoe wil je je potentiële klanten te woord staan? Wat wordt het eerste contactpunt? Hoe wordt je klant vervolgens doorverbonden?
Bij NuCall zorgen we ervoor dat alle communicatiemiddelen op één platform wordt geïntegreerd. Een API-toolkit leveren we erbij om eigen koppelingen te maken. Ook kun je gebruik maken van een eigen cloud inrichting architectuur. Deze wordt turn-key opgeleverd. Op die manier houd je de controle van begin tot einde.
NuCall beschikt over een eigen cloud, over meerdere datacenters in Nederland, waarin wij de 3CX software voor u hosten op basis van een Linux. Ons 3CX abonnement bevat deze hostingdienst en wij bewaken deze 24×7 voor jou en houden zowel de Linux- als 3CX software voor je bij.
Nu begrijpen wij natuurlijk als geen ander dat het je wellicht nog steeds duizelt. Welke bereikbaarheidsoplossing past jou, zowel in functionaliteit als prijs? Bereikbaarheid en stabiliteit in de verbinding spelen een belangrijke rol. Bel met NuCall, wij helpen je als specialist in bereikbaarheid graag bij het maken van de juiste keuze!
3CX is telefoonsoftware die voor een hogere productiviteit en lagere kosten zorgt!
Naast lagere kosten en hogere productiviteit, kun je je telefonie oplossing eenvoudig uitbreiden met diverse functies. De mogelijkheden daarin zijn groot.
Probeer het uit met een gratis demo! Accountmanager Paul loopt er graag met je doorheen en adviseert je over een telefonie oplossing op maat voor jouw bedrijf of instelling.
NuCall biedt je geïntegreerde telefonie die jouw organisatie continuïteit biedt. Wij regelen de installatie en bieden 24/7 hulp bij eventuele storingen en problemen. Altijd en overal bereikbaar, op de manier zoals jij wilt. Maak je keuze uit drie pakketten of laat ons je adviseren welk pakket het beste bij jouw organisatie past.
NuCall biedt je een simkaart met daarop jouw persoonlijke mobiele abonnement. Je kiest zelf hoe dat abonnement eruit ziet: betalen naar gebruik, een voordelige bundel, een flexibele looptijd of onbeperkt bellen en data. Onze mobiele telefonie is volledig op te nemen in onze telefooncentrales door middel van vast-mobiele integratie.
NuCall BV
Ariane 20-16
3824 MB Amersfoort
E-mail: info@nucall.nl
Telefoon: 088 - 050 1111
KVK-nummer: 32166074
BTW nummer: NL819476493B01
Bank: NL94RABO0155786474
© 2021 - Alle rechten voorbehouden - NuCall - VoIP Mobiel Internet
Website laten maken? SiteToGo.nl