Met hosted 3CX kies je voor een complete zakelijke communicatie oplossing. Vanuit de NuCall cloud hosten wij de 3CX software op basis van Linux. Daarbij kun je er zeker van zijn dat je software altijd up-to-date is. NuCall bewaakt de cloud 24/7 en zorgt constant voor het bijwerken van zowel Linux als 3CX.
Met hosted 3CX kies je voor een complete zakelijke communicatie oplossing. Vanuit de NuCall cloud hosten wij de 3CX software op basis van Linux. Daarbij kun je er zeker van zijn dat je software altijd up-to-date is. NuCall bewaakt de cloud 24/7 en zorgt constant voor het bijwerken van zowel Linux als 3CX.
Een van de grote voordelen van hosted 3CX is het aantal functies waarover je kunt beschikken. Hosted 3CX geeft je onder andere beschikking over de IVR/digitale receptioniste, ingebouwde functies voor wachtrijen en geïntegreerde tekstberichten. Ook is er de mogelijkheid tot videoconferenties, web meetings en tools zoals intercom, voice mail, het kunnen bekijken van de status van collega’s en gespreksopnames. De interface van hosted 3CX is zeer eenvoudig.
Wil je eens uitproberen wat hosted 3CX voor jouw bedrijf of instelling kan betekenen? Vraag dan de gratis demo aan. Kom je er niet uit? Via de agenda boek je een (gratis) half uur ondersteuning in. Via Webmeeting loopt Paul er samen met jou doorheen. Hij adviseert je graag over de verschillende oplossingen voor jouw bedrijf of instelling
Of je nu een middelgroot bedrijf bent in de commercie met 250 medewerkers of een klein bedrijf in het onderwijs met 20 medewerkers, bij NuCall betaal je voor het aantal gesprekken dat gelijktijdig plaatsvindt. Geen vaste tarieven per werkplek of per medewerker dus. Dat betekent zowel dat je niet hoeft te betalen voor medewerkers die toch al weinig bellen én een besparing op telefoonkosten. Bovendien zit er geen limiet aan het aantal gebruikers. We maken per medewerker een eigen profiel aan, zodat ze overal kunnen inloggen. Iedere medewerker is hierdoor bereikbaar, ongeacht waar ze zich bevinden. Bijkomend voordeel hiervan is dat zij flexibel kunnen werken.
Bij NuCall heb je de keuze uit 3 pakketten. Welke VoIP-oplossing past bij jouw (toekomstige) situatie?
Een abonnement voor je smartphone dat zich aanpast op het belgedrag van jou en je team. In NL of in de EU.
Met ons internet realiseren wij een zo optimaal mogelijke verbinding en zijn wij in staat om end-to-end kwaliteitsgaranties af te leveren.
Zakelijk bellen via internet. VoIP klinkt goed natuurlijk. Echter, welke VoIP-oplossing past bij jouw (toekomstige) situatie?
Een abonnement voor je smartphone wat zich aanpast op het belgedrag van jou en je team. In NL of in de EU. Kan dat?
Internet en veiligheid zijn twee verschillende dingen. Net zoals snelheid en continuïteit. Wat heb jij nodig in jouw situatie?
NuCall biedt je geïntegreerde telefonie die jouw organisatie continuïteit biedt. Wij regelen de installatie en bieden 24/7 hulp bij eventuele storingen en problemen. Altijd en overal bereikbaar, op de manier zoals jij wilt. Maak je keuze uit drie pakketten of laat ons je adviseren welk pakket het beste bij jouw organisatie past.
NuCall biedt je een simkaart met daarop jouw persoonlijke mobiele abonnement. Je kiest zelf hoe dat abonnement eruit ziet: betalen naar gebruik, een voordelige bundel, een flexibele looptijd of onbeperkt bellen en data. Onze mobiele telefonie is volledig op te nemen in onze telefooncentrales door middel van vast-mobiele integratie.
NuCall BV
Ariane 20-16
3824 MB Amersfoort
E-mail: info@nucall.nl
Telefoon: 088 - 050 1111
KVK-nummer: 32166074
BTW nummer: NL819476493B01
Bank: NL94RABO0155786474
© 2021 - Alle rechten voorbehouden - NuCall - VoIP Mobiel Internet
Website laten maken? SiteToGo.nl